It's thing with having fun ;D

Hallllåååh =)
Okej kan vällan berätta lite om den här kvällen vilken har varit helt gaaalen! Jag å Dalan har seriöst vart helt took flummiga.. Jag skratta så mycket så att ja inte kunde andas och nu har ja typ tappat rösten vilket inte är de bästa eftersom ja ska på fest i morron.. hahah! Ajja, vi har suttit å snackat om hur jääävla het Patrick Dempsey ärr å vi kan inte fatta att han är 43 å är sååå jääävla fucking het.. Åh sen garvat åt en bild på han i klänning , han är het på den me!! :o hahaha , sen har vi spelat biljard , jag losa! hahahha! vilket proffffs man är ^^, hahahha *host* Sen har vi bah vart allmänt tokiga och skrattat hela jäävla tiden, såå oseriöst, ja har sjungigt as oseriöst å allt å alla typ kolla as udda på oss, man bah fjortisar *host* nooo!t! hahahahh!!!
Nu ska jag kiiila och kolla på Grey's Anatomy =) Måste ju kolla på hetingen själv dåra, det blir gosigt att sitta där å dregla framför TV:n hahaha menmen nu drar ja te P.D på TV:n =D Puss&Kram Lina =) <3
[ HAHAHHA Kolla P.D I kläning! xD GAAH aso han är het i kläning , det är något seriöst fel på den mannen! ]

Kommentarer
Postat av: dalan :):)<33

men gud va jag ser ut på bilden XD <33

2009-02-01 @ 01:41:38
URL: http://xdalanx.blogg.se/

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0