Fixad deisgn & redo att börja (:

Jaha , nu har Ells (EllaDee.blogg.se) hjälpt mej att fixa me deisgnen så ja kan börja. TACK SÅ  MYCKET GMN :)
Så nu ska ja börja blogga :D Jag kommer blogg om allt möjligt, det kommer va om mitt liv, vad ja gör om dagarna hur skolan är helgerna fester, å allt som händer.  När ja är i stallet & rider vad som hänt om det går framåt/dåligt, hur det går på tävlningar&träningar mm. Mycket tips om musik & film, då ja älskar film&musik. Och sen kommer de va Grey's Anatomy då det är min drog & ja älskar det sjukt mycket, tycker det är totalt bäst! Det kan va så att ja skriver SPOILERS=SKVALLER/SAKER SOM KAN/KOMMER HÄNDA. Men innan ja skriver nått sånt kommer ja skriva SPOILER strort å tydligt så ni vet om ni inte vill ha reda på saker som ja har nyfiknat upp x) ja kommer skriva alla min rubriker på engeslka i framtiden (a) lina <3 engelska xD ajja! Komentera mycket det är kul :D
Puss&Kram Lina (:

Kommentarer
Postat av: Ells

Lycka till med bloggen sötnos! =)

2009-01-27 @ 19:26:05
URL: http://elladee.blogg.se/
Postat av: Ells

Lycka till med bloggen sötnos! =)

2009-01-27 @ 19:26:08
URL: http://elladee.blogg.se/

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0