Do I Still Have Time To Grow ?

Halllååå allihoppa =)
I da stanna ja hemma från skolan för ja mådde inge bra i går när ja va i skolan så.. I da vare hemma å soofta. Eller ja plugga ju oxå så inte riktigt soft dåra. menmen! Jag har pluggat hemkunskap & spanska som ja ska fortsätta göra alldeles snart, sen nu har ja sjuukt ont i ryggen, ja vet inte alls vad som har hänt ja har bah mega ont i min rygg.. lite irriterande menmen får vällan leva mere. Jag å min brossa bestämde oss för att göra plättar te lunch. HAHAHAH.. det gick vällan bra brände några å några blev slajmiga heheh. MÄSTER KOCKEN SNACKAR. *hosthost* ajja dom gick iaf att äta. Sen som vanligt kollade man på Grey's Anatomy, min överlevands faktor när ja är sjuk , utan det hade ja fått damp. Kollade på extra materialet , alltså då kollade ja nu på 2 avsnitt när dom pratar i bakgrunden, eller aso en skådespelare och en regisör va me dom oxh som komenterade saker och sånt , det är faktiskt väldigt kul. Det var vällan vad jag har gjort i da, kommer å bloggar mer sen när ja ätit+pluggat (:
Pusshej Lina =) <3


Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0