Brightest Hour

Hållla =)
Har tydligen inte skrivit ''bra'' här så nu ska ja ända mitt skrivsätt..
God morgon kan man väll säga? Eller, det kanske är lite sent för det. I Dag är det i alla fall jätte mycket som ska göras. Nu alldeles snart ska ja klä på mig och sånt inför stallet, sen ska jag åka ut dit å rida en snabbis på ponnyn. Sen måste ja hem snabbt och in i duschen och sånt. Sen ska ja in till Norrtälje och köpa något åt Maria har ingen aning om vad ja ska köpa. Det blir väll några smycken eller något sånt. Direkt efter det ska ja åka hem till Kristina för i kväll är det fest och det är maskerad och Kristina och jag ska fixa oss i ordning till sammans! Det kommer bli jäättte kul! Så jag kommer vara borta hela kvällen.( Bilder kommer=D) Nu lyssnar ja på en låt som är med i Grey's Anatomy och när ja hitta den i går på min data fick jag helt damp för ja visste precis när den spelades och det är så sött när den är med och ja grinar massvis då och då i går började ja grina och allt.
Men nu ska jag klä på mej ridkläder och åka ut te Bob =D
Puss&kram Lina =)<3

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0